Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad lider jag av?

Postat av Bah123 den 6 Mars 2013, 20:37
52 kommentarer · 319 träffar
Hejsan Fragbite!

Tänkte om någon kanske kunde besvara min fråga lite snabbt såhär, jag undrar vad det är jag egentligen lider av:

Jag gör alltid ALLTING sista sekund, vare sig det är sysslor eller arbeta av någon form. Jag skjuter gärna upp saker till absolut sista sekund och vägrar lämna in saker i tid. Jag spenderar hela kvällar för att tänka ut diverse bortförklaringar till varför jag inte utfört mitt arbete istället för att bara göra det.

För när jag väl är igång tar det MAX någon timme. Vi tar tillexempel något skolarbete... när jag väl började skriva på en uppsats så kan jag få ihop ett snyggt och välformulerat arbeta på under en timme, och tänker efter varje gång "nästa gång ska jag bara göra skiten direkt" - men detta händer aldrig.

Känner några av er likadant? Skulle väl säga att jag är normalbegåvad men strulat till det för mig själv på flera plan tack vare detta...
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..