Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har en kokkorv i röven

Postat av m0rti den 6 Mars 2013, 01:52
20 kommentarer · 6 031 träffar
Hej på er.

Satt och avnjöt några flötiga korvar med bröd och glodde på televisionen när jag helt plötsligt fick en sån där idé, en riktigt jävla dålig en. Efter att ha slukat 2 korvar av 3 och blivit proppmätt tar jag den sista korven i handen (hade bara två bröd) och funderade på om jag skulle tvinga i mig den eller skita i det.

Men när jag satt där och höll den i handen hände någonting underligt. Korven utstrålade en sån kraft, någonting mystiskt och spännande. Det var som att hålla i sin hårda balle för första gången när man var typ 10 år och man insåg att det här var fan på riktigt. Jag slickade varsamt upp ketchupen....lekte med den rostade löken i mungipan innan jag knaprade i mig det.

Jag stirrade på korven, den var förförisk som få, stadig i mitt grepp med en smått vajjande topp. Jag kunde inte stå emot, en stark lust växte inom mig, en vilja som jag aldrig tidigare upplevt. Jag drog av mig jeansen och lekte in korven under kalsongerna, lät den blanka ytan svepa över min hud. Jag blev hård direkt, det var som om en annan penis antastade mig men det var jag själv som styrde den. Så förde jag ner mina trekantiga slickiballkalsonger och lät korven vandra mot mitt anus.

Jag kände hur ringmuskeln spändes när korven nuddade analöppningen och jag njöt av rysningen som spreds i kroppen. Sakta förde jag in korven...en halv centimeter i taget, för att det skulle gå mjukt och fint. Jag hällde ketchup kring hålet för att underlätta på ett naturligt sätt. Till slut for kokkorven som en ångdriven pistong in och ut i baken och min hand smaskade mot skinkorna. När det gick som allra fortast slant jag plötsligt med greppet och korven gick av på mitten.

Ligger nu i sängen efter många försök att få ut den, men det är hopplöst. Jag klämde så hårt jag kunde utan resultat, får nog sova med den i rumpan och hoppas att morgonbajsen kan trycka på.

Har ni några idéer om hur man enkelt kan få ut kokkorven? Gärna innan den kallnar för då vill jag inte äta den längre.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..