Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Värsta kicken att vara ficktjuv

Postat av Litsor_Skilsor den 5 Mars 2013, 11:13
9 kommentarer · 243 träffar
På senaste tiden har jag kollat lite DVD:er om hur man lättast snor plånböcker av folk på stan etc och var bara tvungen att gå ut på stockholms gator och se om det fungerade. Kan säga att...ja det gjoirde det. Fick träna på polarna först och sen började jag gå runt och ficktjuva på stan.

Kan lätt säga att kicken är ungefär som att vara med i en huliganfight (jag hade en firma tidigare innan jag åkte i fängelse för mordförsök på en pedofil). Man vet aldrig om man ska åka fast och vad som ska hända om offret märker att man tjuvar ifrån dem. Snodde en gång plånboken av en riktigt biffig kille som var ute med sin tjej på stan, det var spännande som fan.

Nu har jag dock kommit på att det är rätt dumt att göra som jag gör och att jag troligen behöver hjälp. Är det någon som vet hur jag ska sluta med det här? Kicken är så enorm att jag har blivit beroende av den (plus att jag tjänar ca 5000 kr om dagen).

Är det någon annan som varit ficktjuv? Är det någon som råkat ut för en ficktjuv. Hur fick det er att känna er och tappade ni förstroendet för samhället och människor överlag efter det inträffade? Som ni ser finns det oändligt myckert att diskutera.

Diskutera.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar