Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

flickvän

Postat av gormezabzi den 18 April 2005, 00:49
85 kommentarer · 171 träffar
rakt på sak:

nästan varje gång jag är ute med flickvännen så är jag med polarna..och mina polare dom är jag med nästa varje dag innan jag träffar flickvännen.. min flickvän brukar ringa innan hon kommer till mej/oss, vid det tillfället är jag är med mina vänner, men grejer är att hon ringer inte mej när hon ska träffa mej/oss utan hon ringen en kompis som jag är med( vi kallar honom Alex..).. varför hon ringer honom vet jag inte och vill inte fråga henne elr honom.. ja min flickvän och den här Alex som vi kallar honom de snackar telefon nästan fullständig, när jag inte är med dem dessutom, långa samtal är det också, vet inte vad de pratar om, vill inte ens fråga dem..det är inte bara han som ringer henne och pratar utan hon ringer honom även och pratar långa samtal..man blir ju sjuk när det är så varför ringer hon min polare varje gång och inte mej?

då när polarn får samtal frågar man honom vem var det??

Alex: din brud hon kommer snart..

jag:okej ( Besviken inombords )..

varför ringer hon inte mej??

joo.. jag har vart tillsammans med henne i snart 4 månader och det har pågått på så här..

folk frågar varför ringer hon aldrig till dej? men till Alex

jag: vet inte..

vi är 16 år för de som undrar..
Föregående tråd
Nästa tråd

85 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 85 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..