Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför vill svenskar flytta asap?

Postat av Gyllenestrupen den 2 Mars 2013, 12:51
93 kommentarer · 994 träffar
Tjena mina bevingade oskulder.

Nu så att jag har en liten fråga. Varför är det OFTAST svenskar som tjötar om att de vill flytta hemifrån asap och jämnt säger hallå X, vafan bor du fortfarande hemma för?

Jag är 20bast och jag har en bunte vänner (irl) och de vänner som har flyttat hemifrån är endast svenskar.

Folk får det att låta som att man är ett socialt missfoster och allmänt misslyckad bara för att man bor hemma när man är mellan 18-25.

Så ja, varför vill ni flytta hemifrån så jävla tidigt? Istället för o skrika kiss o bajs 24/7 och skita på golvet så har jag börjat hjälpa till där hemma, men varför ska jag flytta hemifrån bara för att nån skruvad lag tillåter det?? Jag trivs här hemma, här har jag växt upp, jag hittar i mitt område även ifall jag vore blind och full, här har jag mina bröder och systrar.

Vill ni flytta hemifrån asap?

118 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

93 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 93 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..