Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ancient Aliens oförklarliga fenomen

Postat av mikojlej den 1 Mars 2013, 21:55
21 kommentarer · 1 103 träffar
Hej!

Har nästan precis sett ett nytt avsnitt av Ancient Aliens på History Chanel. Detta avsnittet handlade om platser som av oförklarliga skäl människor försvunnit och dött på.

Jag tycker att det är spännande att se på dessa avsnitten eftersom att jag själv tror på UFON. Kan verkligen rekommendera detta programmet till er som är intresserade av detta ämne!

I detta avsnitt jag nyligen kollade på (avsnitt 10) Så diskuterade man som sagt olika platser, bland annat Aokigahara skogen i Japan (Får man länka klipp?)
I denna skogen är det många som begår självmord och platsen anses vara en ond plats. Jag skulle vilja ha lite tips om sådana ställen eller andra oförklarliga fenomen "typ" Slenderman, om det finns något spökskepp etc.
Gärna dokumentärer om det, hemmaklipp osv.

Klippet om Aokigahara skogen finns på youtube för er som vill se det!

Tacksam för svar! Kul om man kunde diskutera ämnet med någon som också är intresserad! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..