Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Shit va pin, gjorde bort mig.

Postat av Dr Blåfågel den 27 Februari 2013, 13:27
10 kommentarer · 413 träffar
Hej alla fans.

Idag råkade jag kanske skapa ett kommande socialt problem, överdrivet sagt. Men pinigt är det absolut och jag behöver er hjälp för att rädda situationen.

Jag skulle maila min svensklärare angående en uppgift vi i klassen fått som jag inte förstod fullt ut. Då det är en svensklärare som man växlar lite meningar med så vill man ju självklart skriva på det bästa möjliga sätt och det försökte jag obestridligen med.

Allt gick bra, kändes som att skriva här på Fragbite och man fick till det på ett bekvämligt rogivande sätt. Vad jag inte tänkte på i stundens hetta, då man skrivit så att fingrarna utstrålade orangefärgat glödande sken av hårt arbetande fingrar, var att läsa igenom texten. Kom sedan på det och gick tillbaka för att kolla så att allt stämde överens med betyget jag själv gett mig.

Allt var frid och fröjd, tills slutet... Jag la då märkte till det fruktansvärt dödsdömda felet som gjorts. Jag hade avslutat mailet med
"Tack på förhud alla 30 slakare, 30 slak i en isvak. Frid önskar blåfågleln A."

Paniken flödade och strålade ut genom öronen likt en pil kommen från Legolas som plöjts igenom från högersidan utav skallen till vänstersida. Det var galet, jag vet inte vad jag ska ta mig till, denna går verkligen inte att rädda. Hjärnan samarbetar inte med mig och myten vars kraft är att rädda en elev från en anmälan vars huvudpunkt riktar sig mot sexuella trakasserier gömmer sig i någon hjärngrop som är omöjlig att finna.

Hjälp en broder i nöd, vad kan man myta ihop denna gång? Att hunden skrev är en utesluten lösning då hundar inte är så bra på att stava.

Tack på förhud, må Gud giva er hjärna styrka och intelligens så att vi tillsammans kan avge en mindre dos information med en klick förfalskande sanning i.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..