Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagsmål i krogen

Postat av Chevchenko den 24 Februari 2013, 23:07
23 kommentarer · 385 träffar
Go'kväll gubbz ' Girlz.

Jag vill lätta på mitt hjärta, eftersom jag var med om en otäck händelse igår på krogen. Jag börjar skriva hur kvällen var.

Jag for redan ganska tidigt, vid 18:00 till min kompis, som hade bjudit in flera polare dit som vi skulle festa med och fara ut med. Kvällen gick mycket bra, vi drack lyssnade på musik och spelade kort. Sen bestämde vi oss att fara ut på krogen, som ligger ca 3 km från min polare. Vi beställde två taxi och efter några minuter så var vi återigen samlade utanför krogen.

Kön till krogen var rätt lång, men som tur var, så var vädret inte så dåligt. Var kring 0 grader, och full som man var så var det inget problem. Kön började bli mindre, och nu var vi vid ingången nästan. Alla var grymt taggade, snart är vi inne på krogen!

Då mitt i allt, från ingenstans såg det ut som, så kom det en helt okänd kille med sina kompisar och började tränga före oss, jag som är rätt så kraftigt byggd och stor puttade bort och frågade vad dom hade för problem. Dom började käftas emot och sa att vi skulle passa oss för dom, sen drog dom.
Nu äntligen kom vi in i krogen..

Vi hade fixat ett bord, och alla var samlade, några av oss splittrades och gick sina egna vägar ett tag, jag och min andra polare, Mathias stannade vid bordet. Vi drack bärs och jag frågade om vi inte skulle fixa några brudar, sagt och gjort. Just när vi skulle stiga upp och gå mot dansgolvet kom den här kaxiga typen igen som jag mötte utanför krogen.

"Minns du mig, din jävla nolla?" Jag som var helt paff och ville inte att kvällen skulle bli förstörd svarade med:
"Ja, jag minns dig. Men jag orkar inte börja bråka. Gå iväg nu."
"Du säger inte vad jag ska göra din jävla fitta!" och sen kom det förfärliga, "Upp, stå upp din jävla fegis!"

"Vad fan vill du?" frågade jag med bestämd röst.
Då såg jag att han skulle ta fram en kniv, liknade en butterflykniv.
"Jag ska skära halsen av dig". Sa han.

Jag fick en s.k adrenalinkick, hjärtat bultade. Visste inte vad jag skulle göra. Då tog han fram kniven och då jag går taekwondo och mui-thai så greppade jag hans arm och vred av den. Han började skrika av smärta. Då kom hans polare, en som var jävligt stor. Han tog tag i mig och gav mig en smäll, jag kände blodsmaken.. Då tog jag tag i hans huvud och dunkade den mot golvet så han tuppade av.Flera gängmedlemmar kom och jag var chanslös, Mathias sprang iväg..

Då hade jag ingen annan utväg än att ta tag i steroidburken som jag har alltid med mig ifall rötägg anfaller mig. Jag knaprade i mig några, sköljde ner det med öl och jag kände hur musklerna växte. Jag blev ursinnig, tog tag i två hejdukar och klappade till dom och slängde över bardisken, sen tog jag en tredje och drämde till han och slängde ut genom fönstret.
En till kille kom, då gav jag en spark i magen så han kräktes blod. Då kom polisen, och jag blev arresterad.

Nu skriver jag från Polisstationen och undrar, var det VERKLIGEN fel av dom att ge sig på mig?

Var jag rättvis?

14 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..