Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbitare, berätta lite om er själva.

Postat av Pro Patria den 24 Februari 2013, 10:00
75 kommentarer · 332 träffar
Hej fb

Jag tänkte starta en tråd där man kunde berätta lite om sig själv, t.ex. vart man bor, släkt, vänner, jobb, skola osv. Endera gör man en wall of text eller skriver man bara ett litet stycke, mmkay? Ts börjar väl som vanligt :PpPPpppPP

Jag är en kille på 21 år, bor i Salem (en förort söder om Stockholm). Jag bor i Salem med min sambo, 2 katter och en hund. Jag jobbar på Forex Bank HQ inne i Stockholm, trivs bra på mitt jobb och har chans på ett kliv uppåt inom banken. På fritiden gillar jag att umgås med min sambos släkt, mina katter och hund är något jag lägger ner mycket tid på. Jag är ingen person som gillar att festa eller vara ute och flamsa på stan, jag håller mig mest hemma. Min sambo är väldigt lik mig, så vi passar bra ihop.

Kanske jag har ett tråkigt liv? Någon som har ett bättre? Skriv gärna en kommentar :)

Sist men inte minst, jag är ett stort fan av Ultima Thule, RIP :(

http://www.youtube.com/watch?v =JkpN-XEHl_4

Fridens Liljor! Pro Patria.

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..