Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dåligt självförtroende inom kärlek

Postat av Ruze den 19 Februari 2013, 17:15
13 kommentarer · 753 träffar
Jag är just nu superkär i en tjej och vi kommer förmodligen ses till helgen (ifall allt går min väg). Vi har snackat lite osv i skolan m.m och allt känns bra. Jag är så inihelvetes kär i henne så jag kan inte beskriva det.

DOCK, och detta är mitt problem som jag undrar ifall någon annan tänker när ni är kära:

Jag tänker mycket på tjejen och jag brukar tänka: Varför skulle hon gilla mig? Jag är inte den coola snubben, jag är inte personen med mest vänner, jag är inte 10/10 snygg (enligt mig då). Om jag går ut på krogen med henne så är jag chanslös mot andra killar som skulle ragga på henne. Jag tänker att det alltid finns någon bättre än mig som kommer konkurrera med mig om henne.

Jag själv är tränar på gymmet 6 gånger i veckan, jag har magrutor, jag tränar på och jag mår bra. Mitt självförtroende har en gång i tiden varit på absoluta botten och jag har kämpat mig upp så jag mår bättre nu. Jag har inte många vänner (ni kan ju spana in mina äldre trådar ifall ni vill se). Jag anser ju själv att min självförtroende i allmänt är rätt så bra, kanske inte 10/10 men 9/10 iallafall.

MEN just med kärlek så faller jag pladask. Alltid gjort i hela mitt liv. Tänker ALLTID att "bruden är så jävla söt så hon kan få vem som helst, hon kommer aldrig vilja vara med mig". Jag erkänner att jag är inte en person som varit med så många tjejer heller. Jag har inte legat med över 5st ens. Jag är jävligt blyg för tjejer.

Men om jag går på en fest så kan jag snacka med brudar och jag mitt självförtroende lyser. Jag har själv fått höra detta. På krogen kan jag gå fram till tjejer och snacka. Tjejer har sagt att "de lyser självförtroende om dig". MEN nu när jag är kär så är allt borta??!?

Så anledningen till att jag gör denna tråd är väl för att fråga hur jag kan göra för att bättra på mitt självförtroende? Menar, jag kommer till 99% träffa tjejen i helgen men ända jag tänker på är att hon kommer träffa någon annan som är bättre än mig och falla för. Så hur gör jag för att få bort detta tänk?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..