1
Snusare, titta hit!
Postat av -MachineGunFunk den 18 Februari 2013, 20:25
236 kommentarer · 1 738 träffar
Heeej eftersom mina päron o andra är ledsna på att jag röker så funtar jag på att börja snusa istället.
Tog en prilla på fyllan igår men lite svårt att veta om jag gilla de då.
Så pallra mig till affären och köpte min första dosa idag, tog kaliber? Tror jag den hette, vit dosa. Känns jävligt skönt än så länge, känner verkligen av nikotinet sen skönt att slippa stinka skogsbrand i munnen och om kläderna.
Sååå, vad är erat favorit snus? Kan ju ingenting så vill ha lite vetande från vana snus konsumenter!
Tog Kaliber för den va billig o inte såg så jävla brutal ut, designen tilltala mig!
Kärlek & Respekt //
OKEJ OKEJ UPPDATERING BRÖDER!
Sen första dosan tog slut så har jag inte rökt en ända cigghora. Blev faktiskt ganska kär i snuset och känner mig som en riktig man!
Har hunnit testa LD nu också, inget jag gillade dock. Rann som fan och så tog smaken slut sjukt snabbt. Bästa än så länge är Göteborgs rape! Inhandlade mig en dosa sån idag. Original såklart.
Oj oj oj, vad längesen man kollade fragbite, trodde tråden hade dött ut.
Fortfarande helt fri från cigaretter. Jag o snuset trivs bra ihop.
Kör vanligtvis på Kaliber white portion, men nu blev de Nick and Johnnys!
Ville lyxa till de lite. Skönt sting, aja peace out!
Tog en prilla på fyllan igår men lite svårt att veta om jag gilla de då.
Så pallra mig till affären och köpte min första dosa idag, tog kaliber? Tror jag den hette, vit dosa. Känns jävligt skönt än så länge, känner verkligen av nikotinet sen skönt att slippa stinka skogsbrand i munnen och om kläderna.
Sååå, vad är erat favorit snus? Kan ju ingenting så vill ha lite vetande från vana snus konsumenter!
Tog Kaliber för den va billig o inte såg så jävla brutal ut, designen tilltala mig!
Kärlek & Respekt //
OKEJ OKEJ UPPDATERING BRÖDER!
Sen första dosan tog slut så har jag inte rökt en ända cigghora. Blev faktiskt ganska kär i snuset och känner mig som en riktig man!
Har hunnit testa LD nu också, inget jag gillade dock. Rann som fan och så tog smaken slut sjukt snabbt. Bästa än så länge är Göteborgs rape! Inhandlade mig en dosa sån idag. Original såklart.
Oj oj oj, vad längesen man kollade fragbite, trodde tråden hade dött ut.
Fortfarande helt fri från cigaretter. Jag o snuset trivs bra ihop.
Kör vanligtvis på Kaliber white portion, men nu blev de Nick and Johnnys!
Ville lyxa till de lite. Skönt sting, aja peace out!