Katten biter sönder sladdar
Hej fragbite, jag behöver hjälp med min katt.
Jag har en katt som är kanske 5 månader gammal. Redan från början när jag fick den som liten kattunge så bet den sönder flera par hörlurar och mobilladdare. Jobbigt som fan men fick plocka bort allt sånt smått för det gick inte att ha framme.
Jag har förbjudit den 100 gånger från att den inte får vara på mitt skrivbord (den sätter klorna i ryggen på datorstolen och drar sig upp och river ner och biter sönder saker). En vän som har katt sa åt mig att ta den i nackskinnet och skälla på den när den gör fel och jag har gjort det i 1-2 månaders tid.
Problemet är att katten vet att den inte får vara på skrivbordet, den går dit på nätterna när jag sover och ifall jag stiger upp så springer han iväg och gömmer sig. I dagarna har han fått sina vuxentänder och bet inatt sönder sladden till min älskade datormus.
Detta fungerar inte för mig och jag undrar om någon har nåt tips på vad jag kan göra så jag slipper göra mig av med katten?
Väldigt låg crit chance, skulle satsa på ett par lacuni samt uppgradera dina gems till 80% critdmg iaf på dina vapen, byta ut legs mot ett par gold diggers med hög str, byt ringar o ammy så du får lite attackspeed o mer critchance
Ska man köpa lacuni med crit utan stats då eller? Det kostar väl några miljoner om man vill ha crit och typ 100+ str?
Är mina vapen ok? Haft dem sedan länge, kanske finns någon legendary många kör med som mh/oh?
Echoing fury i MH är typ prio, ett tips är att söka runt länge på AH innan du köper något så kan du hitta ett fynd
5 set IK är inte något att ha heller.
Även lacunis, men som #6 Säger kommer ett par bra lacunis kosta.