Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varning, lägenhet!

Postat av rysspicka den 12 Februari 2013, 12:09
62 kommentarer · 7 682 träffar
Tja!

Trillade precis ner en liten lapp där det står att jag har fått en varning pga att jag har spelat hög musik, flera gånger. Grejen är bara den att jag har spelat hög musik EN gång, mitt på dagen kl 3 när jag städade. Jag ringde upp värden för att kolla vad i helvete det är frågan om. Då säger hon att man ska "respektera" sina grannar, men det finns väl vissa tider som det ska vara tyst på? Hon säger att det inte finns några tider, utan att man ska respektera sina grannar. Fuck you säger jag då, väljer man att bo i en lägenhet så får man väl fan ta att man hör sina grannar då och då, annars ska man flytta till landet. Visst man ska inte köpa att ens grannar lirar skit hög musik kl 23 en torsdag, men en onsdag mitt på dagen ska väl fan vara ok? Men eftersom att personen i fråga som hade ringt in ljuger så sa jag att denne var väldigt välkommen att plinga på när jag "spelar hög musik på kvällstid".

Har ni blivit orättvisst behandlade någon gång vad gäller lägenhet? =)
Föregående tråd
Nästa tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..