Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Age of Empire och heroes of might magic

Postat av Låst konto 244092 den 10 Februari 2013, 19:45
12 kommentarer · 125 träffar
Godkväll!. Har lite frågor angående dessa spelen.
Har nästintill aldrig lirat så mycket Age of empires. Mest bara som ung när man spamma fusk och inte fattade så mycket.

Men jag vet att det är ett väldigt bra strategispel och perfekt att lira på lan.

Vi spelade nämligen det igår. Jag och 2 polare mot datorn. är väl helt okej att spela mot en hjärndöd dator, dock är det ända roliga när dom attackerar och man ska försvara sig.

Men det tråkiga var att fast jag och mina polare var i samma team så såg vi inte varandra på kartan. Liksom man ska ju kunna se sina teammates på kartan...
Sen var det grafikbugg. Vattnet var lila etc.

FRÅGOR:
1. Vad är det som är roligt med Age of Empires?

a) möta datorn med polarna
b) alla mot alla
c) eget förslag

2. Har ni några tips angående spelet?
Vet att man kan samla något skit på kartan med sin präst.
Sen att man kan gå till någon annans market med häst och få guild osv.

Vi spelade också Heroes of might magic 3
Har aldrig spelat det spelet.... men minns att det var rätt underhållande att kolla på när någon annan spelade när an var mindre.

Vet att det är ett känd spel och alla pratar om det och säger att det är det bästa lanspelet.
Men vad fan går det ut på? Fattar nada asså. Hur ska man lära sig det? Värt att lära sig det?

Age of empires vs Heroes of might magic3

28 personer har röstat

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..