Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Outlook 2007 separata mappar

Postat av -Fellan- den 10 Februari 2013, 19:05
2 kommentarer · 237 träffar
Mamma och pappa har använt samma epost adress jättelänge(en telia adress), men nu vill mamma ha en egen adress.

Jag gjorde en egen telia adress åt henne och la till den i Outlook 2007 som dom har använt. När man går in i inkorgen så ser man meddelanden till båda adresserna men de vill ha så att det bara ser sina egna mail.

Jag tänkte då direkt att de behöver egna separata inkorgar(olika mappar), så jag gjorde nya mappar i vänsterspalten och försökte associera dem med de 2 olika kontona men jag fick det inte att funka.

Jag har varit in i inställningar för "skicka och ta emot" och även i kontoinställningar men jag lyckas itne.

Jag googlade lite och såg att i kontoinställningar om man går in på ändra vid ett konto och trycker sedan på "fler inställningar" så ska det finnas en flik som heter mappar(såg jag när jag googlade)men den fliken finns inte för mig.

Någon som kan hjälpa mig?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar