Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen bajsade på min persiska matta

Postat av GranatBengan den 9 Februari 2013, 14:09
24 kommentarer · 6 560 träffar
God dag!

Jag och min flickvän träffades som vanligt igår, mös och hade oss. Trevligt med andra ord! Vi kikade på Sommaren med Göran och skrattade gott och länge.
Efter mycket chips och skitsnack mellan filmen började vi smeka varandra lite lätt, vilket till grund och botten var väldigt mysigt tills jag fick för mig att ge henne en lätt snärt på skinkan.
Jag kysste kärringen på halsen och smiskade till henne på drakflärpen. Hon stönade till och det lät som hon gillade det, så jag fortsatte.

Efter lite smisk och så, vaknade ballen till liv och ville vara med. Det var DÅ helvetet brakade lös. Hjärnan fick flipp och jag drog till en så brutalt hård smisk på skinkan.
Jag såg verkligen hur vreden och ilskan sved i hennes ljusblåa ögonglober. Nu var det kört tänkte jag...
Så sant som det är sagt, jag får en stenhård spark i magen och mina ögon slöt sig. Ner från sängen ramlade jag och flipperpålen som fortfarande står rakt i luften hade nu blivit en stafettpinne i hennes ögon.

Hon dök ner på den och började dra utav helvetet. Jag bönade och bad, skrek och flämtade efter andan. Nu rann det fan över! Jag tog tag i örat på en kaffekopp och drog den i bakhuvudet på henne. Hon lossade taget.
Jag sprang ut i köket med blod forsandes ner för låren. Ballen hängde i en skör tråd.
Väl i köket står mamma med blodpudding och Berit 56 vid hennes sida.
FUCK YOU skrek jag och la beslag på den skallrande blodklumpen. For in i mitt rum igen och kastade puddingen på min halvt levande flickvän.
Tiden var inne. Jag greppade silvertejpen, lagade ballen och tog språng mot hennes likblekta rumphål. Smaka på gaffeltarzan skrek jag i luften och landade med min halvt fungerande batongsnok i hennes pruttverkstad.
Mitt i prick! Jag kände hur jag packade lasagnen vi åt dagen innan ytligare en decimeter in i tunntarmen.

Som en gasell på LSD juckade jag på, bajset rann ut över kanterna och ner på min handvävda balkanmatta. Fan tänkte jag. Jag skrek:
- Det här ska du fan betala för och tog tag i hennes Pradaväska som låg intill sängen. Jag fyllde väskan med avföringen och började använda textilpåsen som en gång såg hyfsat dyr ut till mitt försvar.

En bajsslunga for i luften och träffade hennes huvud.
Ner för ansiktet rann hennes grytiga avföring.

Då hörde jag en väldigt djup suck. Sen somnade hon in i koma.

Nu sitter jag här men en gnutta skit på ballen och funderar på vilket tvättmedel jag ska använda till mattan.
Jag sa till mamma att det vara en bit Marabou som hade smält. Hon rekommenderade starkt Yes Ultra Mix. Dock tycker jag den löddrar så mycket vilket kan förstöra broderingen.

Har ni vart med om fräsande stänk på era mattor och hur gjorde ni för att få bort fläcken? Diskutera.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..