Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Råkade röra..

Postat av Dankeschon den 8 Februari 2013, 11:03
19 kommentarer · 192 träffar
Hej alla 30slakare!
Nu är det såhär.. Jag har levt med detta länge i mitt liv..
Jag är nu 19 år, så jag är vuxen såattsäga. ändå mår jag dåligt över detta än i dag..
Det var såhär..
Min mamma och pappa hade åkt iväg för dagen och natten. Jag var runt 11 år och de ville inte att jag skulle vara hemma själv. Jag fick vara hemma hos farmor.
Mamma skjutsade dit mig och vi gick in och fikade (Gott med Farmors kakor)
Min mamma stack senare och jag spelade lite gameboy som jag hade med mig . spelade ända till natten, jag började känna mig sjuk. Kände att jag darrade och hade feber . Jag gick in och la mig i farmors säng. Den var så skööön!!

JAg låg där , helt plötsligt blev jag väldigt kåt för jag såg min farmor ligga där i bara trosor . Jag ville se hur hennes Snippa såg ut, så jag funderade sen kom jag tillskott..
Jag tog ner handen, smekte hennes härliga mulliga mage.. sen gick jag sakta neråt och jag komihåg det än i dag! Det var hårig och riktigt gammal men ändå kände jag att jag ville fortsätta.. Hon vaknade och blev väldigt arg, Jag var rädd i flera sekunder, sekunder blev till minuter jag kände mig riktigt rädd.. sekunder kändes som timmar.. Hon skälde ut mig och sa att hon vill ha privatliv,

Nu undrar jag, hur fan ska jag komma inanför igen?

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..