Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förbjuden historia

Postat av sshaddoww den 6 Februari 2013, 15:20
4 kommentarer · 555 träffar
Hej.
Jag har börjat läsa runt om s.k. förbjuden historia. Alltså officiellt lär vi oss att moderna människan har existerat i 150-200 tusen år. Fast det finns massor av föremål, som av allt att döma är tillverkade av människor, som dateras till miljoner år sedan.
Jag delar med mig av följande länk där föremål inuti kol (som är väldigt gammalt) har hittats:
http://www.6000years.org/frame .php?page=stuff_in_coal

Låt oss kika på t.ex. "Man made bell". Vi ser tydligt att det är en människa som modell till mässingfiguren. Kolet som den var inkapslad i var alltså 300 miljoner år gammalt.
Fast eftersom 300 miljoner är så otroligt längesedan då kan man börja undra vad som står på egentligen.
Det hittades även ett aluminium-föremål i ryssland som var tillverkat och var jättegammalt.

Vad tror ni om dessa föremål som är jättegammla och av allt att döma tillverkade av människor?
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..