"Ett litet urval av alla mail och kommentarer som Jenny, Åsa, Titti, Anna-Klara, My, Fridah, Andrea, Lisa, Sanna, Ann-Charlotte, Maria och Karin fått genom åren." Dessa kvinnor för er som inte vet är journalister, tv profiler och dylikt.
http://www.youtube.com/watch?v =k_pLmq8d7Mk
Vad tycker Fragbite om detta?
Självklart är det ju idiotiskt att skicka sånt här till någon och barnsligt.
Fick mig och tänka på "how to gank a girl gamer" . Det är dock jävligt roligt.
Hade du fått ett mail liknande det Maria Sveland fick, där de avslutar med att berätta din adress osv. Då skulle du nog ta ganska illa upp:)
Nej, varför skulle jag ta illa upp? Man ska aldrig ta någonting seriöst på internet. Det är bara tomma hot.
Och så säger man inte att man ska mörda någon, utan då håller man käften och gör det. Att folk inte förstår hur internet fungerar.
Edit: Talar från egna erfarenheter. Inte bara 1 gång, utan flertal gånger.
Nej, man ska inte ta ALLTING seriöst på internet, speciellt inte dig. Mailet Svedal fick skulle iaf inte jag vilja få. Speciellt inte om jag var så pass offentlig, då ökar risken ännu mer att dom är riktiga.
Din edit fungerar ju inte precis här. Dina hot har garanterat kommit från cs/fb/någon som du vet irl. Inte av något psycho från det mediehat som du får leva med.
En person som vill skada en annan skriver inte att dom ska göra det. Oavsett vad det än är för människa.
Glömde även skriva att hoten är inte spel-relaterade.
End of discussion.
Vad har han gjort för att få stå ut med dessa hot?
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
#25 Om du tror på riktigt att män får det till samma grad som kvinnor bör du nog få en reality check.
Nu kommer säkert feministerna gå igång och klaga på männen men det är nog inte bara hatmail från män, kvinnor hatar garanterat lika mycket. Det är inte heller bara kvinnor som får hatmail, även män får hatmail.
Min slutsats: videon är jättetöntig, sluta lipa, ni får inte mer skit för att ni är kvinnor.
EDIT: Dom verkar vara feminister hela bunten. Men vad kan man förvänta sig utav jounalister och tv-personer. Kräver ju inget logiskt tänkande alls. Dom verkar ha lite sorhetsvansinne, dom borde nästan bli handlade som skit obligatoriskt eftersom att de har riktiga meningslösa jobb. Skulle dom bli strandade på en öde ö skulle dom då först.
Om någon brud läser detta, så hatar jag dig. Spank your ass sen skickar jag iväg dig till nästa.
Där har du något att skriva om i din facebook status, eller varför inte instagram? men twitter då? biiiiiiiatch!
Just den gruppen torde ju vara extra utsatt för påhopp med tanke på vilken sorts personer som väsnas mest på Internet.
Dessa kvinnor använder sig av metoden att skriva och säga saker som de vet upprör många människor bara för att de ska få mer uppmärksamhet. Självklart innebär detta att man får folk på sig - det är ens eget fel. Men då vill de inte vara med i leken längre, så de gråter ut i nån pissfilm. Fy fan.
ne
Jävlar vilken snyftig historia detta framställs som. Var och varannan svensson har väl blivit mordhotat via internet någon gång. Men vad gör man inte för att stå i medias rampljus?
Skrivet med min iPhone
Kan verkligen inte ta detta seriöst
#5 Lol , har blivit hotad till livet 1 miljard gånger. Gå lek med dina feminist vänner istället.
Ja, absolut, det var precis det jag skrev. Där lyckades du verkligen!
Prova att läsa min kommentar igen, sen läser du din kommentar. Gör om det några gånger tills du förstår hur dum din kommentar var.
Varför skulle män inte drabbas utav det i samma grad? Män som skriver provocerande saker är jag säker på får lika många "hat"mejl, sms etc men utav andra karaktärer.
Som jag skrev i #21 de ord man använder är till för att provocera så mycket som möjligt. Är det en kvinna man skall "attackera" då använder man ord och meningar som speglar könet på individen och vilka ses som förnedrande....
grov natthumor
Idiot.
löjligt.
Parodi:
http://www.youtube.com/watch?v =yfKoTUBlH9s
Skrivet med min iPhone
Hon kunde tagit bort sitt eget själv hur lätt som helst och kontaktat kundtjänst men det gjorde hon minsann inte.
Feminister alltså...