Vems jävla idé var det att införa detta skit? Hur ska jag nu som 17åring kunna betala min RP?
Nåväl, är det bara att be mamma och pappa att fylla i det här brevet som tydligen skulle skickas hem när jag fyllt i uppgifterna?
Finns det inget sätt att kringå detta terroristprogram? ...
/GB
läs deras iphone recensioner
Skaffa ett WyWallet och ladda det med pengar.
Då kan jag väl för ____ lika gärna betala direkt med mitt kreditkort?
Det jag använt det till är för att få det på fakturan en månad senare och då ha ytterligare ett antal dagar på sig att betala.
Jag tycker det är riktigt skit.
#2 Låter som en klok idé. Finns det några nackdelar med detta electronkort? Annars lät det ruskigt bra.
#3 Jag håller med dig, detta verkar som ett djävulens verk.
Wywallet är djävulens påfund. Usch.
ord
#9 18års gräns tror jag, iaf om man skaffar via nordera, swedbank, SEB eller nån annan bank här i Sverige..
Skrivet med min iPhone
Slängde dem direkt.
VISA ftw.
(ta bort mellan rummet mellan "m" och ")" i slutet)
Skrivet med min iPhone
Vad det gäller MyWallet så tänker jag aldrig någonsin fixa det.
Däremot så kan du ju ta det på postorder eller vad det heter, men då får du se till att du inte har spärr på pengarna. Jag hade spärr på 1k om dagen så farsan fick komma och köpa den tills jag kunde betala tillbaka.
Skrivet med min iPhone
#23 Man behöver inte ha dosa för att handla på internet.
Kan det vart din mor/far som stod på kortet?
Edit: Från Swedbanks hemsida
Minimiålder för samtliga bankkort och betal- och kreditkort är 18 år, utom Bankkort Visa Ung, Bankkort Maestro och Världsnaturkortet Maestro. Ansökan om dessa kort för personer under 18 år görs på banken med målsman.
http://www.swedbank.se/privat/ kort-och-betalningar/kort/anso k-om-kort/index.htm
Visserligen har dom tagit bort vanligt Visa och kör på mastercard så det kan ju självklart vara annorlunda.