Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internetproblem HJÄLP

Postat av Låst konto 244092 den 4 Februari 2013, 18:11
1 kommentarer · 214 träffar
Har haft detta problemet ett bra tag nu, väldigt irriterande. Men jag tappar liksom connection men ändå inte.

Jag är ansluten men får timeout på spel och t.ex blir disconnectad från chatserver.

Exempel.

Spelar HoN, kan logga in men blir inte connectad till chatservern. Kan inte hitta servers etc. Efter ett tag så fungerar det igen.

tibia, så står det connection time out. Och även där får jag vänta.
Hur jag löser problemet är att starta om routern, men det är väldigt irriterande att göra det varje gång det inte går. Vill hitta felet..

Har testat att pinga t.ex. www.google.se när jag har problemet och det blir timeout där med.
Internet går men det e segt. Ibland blir jag uppkopplad och ibland inte på hemsidorna. Men kan sitta i skype utan några problem.

Men ibland fuckar skype sig och det står anslutning dålig typ. Jag brukar få en robotröst då och det varar i 30sek till 3 min.

Kan någon snäll själ hjälpa mig? :)

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..