ena, är bjuden på 18års fest den 16e och skulle haft någon present med mig hade jag tänkt men saken är den är att vi är "kompisar" vet inte vad hon gillar os.v. Så vad fan köper man? Någon som har erfarenhet om dehär? Något som oftast blir bra och inte så jävla dyrt heller.
ty på förhAnd
#2, naeh. Tror att hon har ändå
#3. snygg edit ;=) Kan nog bli bra, att jag inte tänkt på det. Vart hittar man snygga parfymer då? Alltså inte från H&M os.v
#7 eru
OnT: Du skulle alltid kunna köpa ett pack med långa ljus, kan användas till att masturbatera, även tändas om man vill ha lite mys! ;D
Köp något klädesplagg eller parfym etc. Det är inte särskilt svårt. Första gången du köper en present till en tjej eller?
Köp en bok.
"..vi är "kompisar" vet inte vad hon gillar os.v."
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Du kan princip köpa VAD SOM HELST till henne, för hon vet att ni bara är "kompisar" så hon förväntar sig inte världens grej av dig. Tanken att ha en present med sig är bättre än själva presenten tro mig :) . Om du nu har jätte svårt att veta vad du ska köpa, köp något standard då. t.ex Halsband/armband eller annat smycke. Någon tjej tidning, ljus eller något liknande saker, hon kommer bli glad för vad som helst :)
Ville göra det nyligen men polarna hindrade mig så vi gick in i random bodyshop och tog nån kräm kropps scrub skit för 149 kr.
Scenario:
Du köper en bukett blommor
Du går hem till henne och säger "här får du lite blommor" och alla vet ju om att brudar är suckers när det kommer till blommor!
Hon säger "tack så mycket" och ger dig en kram
Festen fortsätter som vanligt och ingenting annat kommer att ske.
Kommer alltid till användning om inte på festen så på nästa fest.
Inte så värst dyrt heller.
ProblEm soLVed
Skrivet med min Android-mobil