Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

blir fel vad man än gör,

Postat av datorproblem den 2 Februari 2013, 20:24
26 kommentarer · 277 träffar
Har införskaffat mig ett litet problem så att säga.

för ca 1 år sedan var mitt liv att spela datorn, främst wow vilket gjorde mig välldigt beroende av just att sitta vid datorn.
satt inne hela helgerna, varenda vardag bla bla ni vet.
Så jag bestämde mig för att börja träna och sluta spela, fick en välldig ångest över att sitta inne varje helg och nöta wow för att bli så bra som möjligt, började som sakt gymma och gick ut mer på helgerna och umgicks med vänner, det var ju detta jag sökte eller hur?

Detta i sig slutade nu med att jag är hemma varje helg, åker till gymmet sen hem och äter och sköter sömn, har blivigt träningsberoende istället och går inte ut för jag inte vill missa mina måltider varannan timme, och inte heller förstöra sömnrutinerna. från ett beroende till ett annat.

Detta i sig är ju inte heller riktigt nyttigt i längden antar jag..

Så kära fragbite! är det någon som känner igen sig i mitt problem? vad gjorde ni åt saken? ska jag ta med mig mat i matlådor när jag drar ut? lär ju bli utskrattad,

är inte så bra på att stava och formulera meningar rätt så var snäll :)

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..