Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nu orkar jag inte mer!

Postat av secretnighthawk den 28 Januari 2013, 17:08
23 kommentarer · 243 träffar
Nu orkar jag fan inte mer! Min dator leker med mig! Jag vill bara ta den här jävla skrothögen och kasta ut den från balkongen och sparka sönder hela jävla skiten! Behöver er hjälp nu! det började med att datorn bara stängdes ner varje jävla gång jag spelar LoL! (ÄNDAST LOL)

och sen sätter jag på datorn dirr efter att den har stängts av för jag är rädd att jag ska dö eller förlora en massa xp osv...(ARG SATAN) och nu har jag börjat få blue screen ibland då jag sätter på den efter att datorn dött. och en massa jävla errors, typ: Adobe flash player blablabla. och graphic card blablablabla... fattar 0.... behöver verkligen hjälp..

vågar ju inte formatera om den då jag är rädd att det är i onödan och att jag måste ladda hem alla jävla spel osv som jag har på datorn.

jag kan spela Hitman Absolution utan problem i timmar om det är så och inte ett skit händer med datorn, kan spela dead rising 2 i timmar och inte ett skit händer där heller. Ändast när jag spelar LoL så fuckar den.....

Var i ett ranked för några veckor sen och vi skulle precis ta ner deras nexus och då dör äckel datorn.... och där förlorade jag 17 points förgäves... PeAcE!

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..