Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

uplay suger dase

Postat av GeT_ToDaChOPPeR den 26 Januari 2013, 14:22
9 kommentarer · 1 246 träffar
tja alla 30 slakare jag har skaffat ac3 till min nya PC och vart tvungen till att ladda ner uplay, som många redan vet suger uplay k*k och jag hatar det, i alla fall, jag installera ac3 1 gång sen stod det direkt såhär

''unable to start the game. please check that your game has been installed correctly. if the problem persits please contact ubisoft support.' och ibland '' cant find ubisoft game launcher'' fast ubisoft game launcher och ac3 är på samma hårddisk...

jag av installerade spelet, sedan installerade det igen, det funkade, när jag vakna så ville jag leka grym och kö ac3 igen men det står samma sak igen, och jag orkar nte av installera och installera om spelet igen, tack till er som tar tid till att hjälpa de mer efterblivna på fragbite, som mig då, tack för hjälpen och ha en bra helg.

btw inget med dator helt ny asbra

ska jag tanka ac3 eller borde jag fixa mitt KÖPTA AC3

10 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..