Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mist of Panda, börja?

Postat av Vanillacokee den 22 Januari 2013, 22:49
5 kommentarer · 160 träffar
Tjenare!

Är så satans förjävla kallt och vidrigt ute och är nu helt o hållet blivit uttråkad på alla spel jag spelat, samt sett alla avsnitt av de flesta sevärda serierna och filmerna...

Har suttit de senaste dagarna o bara seglat runt på fragbite/flashback/fb/aftonbla det..

Spelade väldigt mycket WOW innan dock slutade innan expansionen så hann aldrig testa det.

Funderar nu på att köpa mig ett gamecard samt Mists of Pandaria och köra det nu jan/feb/mars ut tills det blir varmare och tänkte då höra med mina vänner här på fragbite vad ni tycker om expansionen då jag hört olika från många reviews

Finns det tex gott om raider/instanser som är långa och nya? Tyckte att det var väldigt snålt i cata iaf då de flesta blev väldigt korta samt många omgjorda från instanser som redan fanns tex DM etc..

Aja dra iaf iväg några rader om vad ni tycker om det, blir det majoritet Positiva kommentarar så köper jag det redan ikväll :)

BTW En fråga till!!

Var ju ett tag sen man körde skiten nu så tänkte bara höra hur klasserna nuförtiden?
Vilken är mest overpowered just nu om man skulle räkna från nummer 1 till 5 typ?

Mists om PAnda?

24 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..