Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knas när föräldrar kommer hem

Postat av Håk4n den 20 Januari 2013, 21:40
52 kommentarer · 435 träffar
Hej har sjukt stress just nu då min kompis är sjukt packad och har gjort en sjuk grej av min sjuka grej på hemmafesten...

Jag är 16 år och för 1 år sedan slog jag vad med en kompis om att jag skulle fappa ur mig 2liter sperma har glasflaskor fulla av sperma i en låda.

Polarn var så packad så han tog flaskorna och skrek "Haha yoghurt till alla" sedan kasta han upp dem i taket på min hemmafest då 6 personer fick på sig alla börja skrika det blev helt galet....

Då kom en kille fram och sa "Du, din äckliga sperma ska vara borta från min tjej inom 5 minuter annars dör du förstår du?"

Jag svarade ja lite hastigt hämtade papper och vatten för att torka bort allt sen var det inte mycket mer tjafs med honom.

Sedan drog alla förutom min kompis johan som sover på toaletten just nu (killen som kastade flaskorna) och mina föräldrar kommer hem om 30minuter och det ligger runt 1,5L sperma i vardagsrummet går verkligen inte bort helt sjukt svårt att få bort från mattan...

Min fråga till er vafan ska jag göra?!?!?
.

EDIT ; Jag lade papper över och såhär blev det
-Jag spydde där mår rätt dåligt går och lägger mig nu....
-Spydde du mycket?
-njaa lite
-Låt mig se..

Sedan kollade pappa under pappret och såg massa utkletad sperma och frågade "Vad har du spytt egentligen?"

Sen sprang jag upp på mitt rum och låtsas sover..

TROR HAN JAG HAR SUGIT KUK? ÄR HAN ARG? VAD SKA JAG GÖRA?

EDIT 2; Jag har nu berättat den sjuka sanningen för mina föräldrar och allt började vid matbordet.
P=pappa M=mamma J=jag
P:Vem var det som spydde sa du?
J:Jag, mådde illa efter alla onyttigheter under helgen.
P:Vadå för onyttigheter? Sa pappa skrattande
J:Coca cola osv typ.
P:Du behöver inte ljuga.. Johan såg ju rätt sliten ut hur kommer det sig?

Då pissade jag på mig, har liksom aldrig åkt fast av mina föräldrar för något så sa jag med en tyst röst
J:det vvvaar ssperma
P:Hur jävla hårt knullar du dina brudar egentligen?
J:Jag hade samlat ett tag i burkar av sperma som jag har tagit hand om ett tag nu.
P:Av alla sjuka saker du har gjort var fan fick du denna idé ifån pojkjävel

Då ljög jag om att en kille i min klass tvingade mig göra det annars skulle han slå mig så immorn ska pappa ringa hem till honom för detta. Han är en sjukt krallig snubbe som håller sig i den "Kriminella" världen han kommer troligen mobba sönder mig eller misshandla mig i skolan därför stannar jag hemma immorn!

EDIT 3;
Jag stannade hemma idag från skolan och pappa ringde självklart min klasskamrat och morgonen började rätt bra men vid 12 tiden fick jag ett sms "Våga kom till skolan immorn du ska bli dödare än Osama Bin Laden"

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar