1
Bra kolhydrat käk
Postat av gummibanan2 den 20 Januari 2013, 21:26
53 kommentarer · 273 träffar
Tjenare alla 30slakerz! Skulle vilja ha lite bra tips på mat som man kan äta för att öka vikt. Bor fortfarande hemma och äter det som blir lagat till middag potatis/ris/pasta med något kött äter också ganska mycket egg och mackor. Men det stora problemet med alltihopa är att jag inte vet vad jag ska käka som tex mellan mål eller på kvällen (eftersom man ska äta flera "mål" under dagen) som innehåller mycket kolhydater för att öka. Har hört folk säga att man kan köpa gainer och dra i sig efter träning och på kvällen då man inte gymmat och att det ska hjälpa men skulle behöva lite tips på sådant man kan köpa hem så är rikt på det viktiga ämnena för att hjälpa en att öka i vikten och som funkar bra att käka på kvällen och till frukost.
Har såklart sökt en del på nätet men tänkte att här på Fb finns det alla typer utav bra skit som kan vara värt att testa.
Hoppas det finns skönt folk som kan komma med bra tips här, målet är att öka så mycket som möjligt fram till sommaren eftersom jag väger väldigt lite 55kg175cm 18 år. /GummiBananen!
Har såklart sökt en del på nätet men tänkte att här på Fb finns det alla typer utav bra skit som kan vara värt att testa.
Hoppas det finns skönt folk som kan komma med bra tips här, målet är att öka så mycket som möjligt fram till sommaren eftersom jag väger väldigt lite 55kg175cm 18 år. /GummiBananen!