Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dra till Rhodos utan att dricka?

Postat av dhgirl958 den 20 Januari 2013, 18:36
64 kommentarer · 1 230 träffar
Tjenare!

Mina vänner har bestämt sig för att åka till Rhodos, och frågade då mig om jag ville följa med. Jag är dock tveksam. Dessa konsumerar regelbundet alkohol, det gör inte jag. Jag har aldrig druckit, och kommer aldrig att dricka alkohol.

Vad jag förstått åker man till Rhodos för att festa, och jag antar att deras resa kommer att tillfalla kategorin ''Festresa' 9;. Jag avskyr dock fester (har aldrig varit på någon, men jag antar att det är tråkigt).

Nu till min fråga: Kommer jag kunna ha roligt där ändå? Kompisarna är ju shyssta och så, och de kommer förmodligen hitta på roliga saker att göra på dagarna/eftermiddagarna. Och, vad kan jag göra på kvällen medan dem festar? Givetvis kommer jag passa på att besöka Gamla stan för lite sevärdheter etc. men skulle vilja ha tips på annat.

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..