Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja träna/gymma

Postat av James Holmes den 16 Januari 2013, 15:45
13 kommentarer · 272 träffar
Tjenare.

Jag är 17bast, och har typ aldrig egentligen tränat i hela mitt liv. Har spelat fotboll i några år mellan 8-14, Innebandy 14-15. Sen varit ute och joggat i 1 år snart. Har aldrig riktigt försökt börja gymma och tänkte göra det nu.

Kan berätta om hur jag ser ut osv:
Jag är 1,93cm lång och bred vet jag inte, är väl smal. Väger 72kg och är typ egentligen pinsmal. Har ju armar och muskler kan läggas upp bild på det om det skulle viljas, men skulle vilja börja gå till gym dagligen och börja träna.

Problemet med det är att jag knappt har ork fast jag vill och att jag inte kan bli tjock. Dricker cola varje dag och äter godis och annan skräpmat dagligen och kan ändå inte bli tjock. Behöver tips på att lägga på mig extra vikt så jag kan börja träna bort fettet och få lite mer muskler, vill bli biff krim.

Tackar för svar. Förstår att tråden är väl onödig i sitt sätt då det finns många men nog inte någon med samma problem som mig att försöka bli tjock, alla försöker ju bli smala.

Disk: Hur länge har du gymmat?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..