Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bakgrundsbild - Hjälp uppskattas!

Postat av Dipzarn den 15 Januari 2013, 03:46
6 kommentarer · 228 träffar
Tjenare! Är så trött på min nuvarande wallpaper på datorn, så började leta efter någon ny. Men då slog det mig, Fragbite har ju väldigt många hjälpsamma personer på sitt forum, tänkte därför höra med er om det finns någon som är bra på att göra bakgrundsbilder (wallpapers).

Jag hade velat ha den rätt mörk, med lite snygga och fräna effekter vid sidorna och runt om i bilden, men sen till det viktigaste, att det står Dipzarn i mitt av bilden med en stilren och synlig text.

Hade tänkt mig att Dipzarn texten skulle vara orange medans bakgrunden skulle vara mörk med lite ljusa och snygga effekter som lyfter upp det.

Men det uppskattas för i stort sett vad som helst, bara någon villig person skulle vilja ge sig på den här utmaningen! Finns säkert någon skillad snubbe på Photoshop som klarar det här utan problem, tack så mycket på förhand!!

Hört om den legendariska Dipzarn förut?

9 personer har röstat

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..