Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jävla LoL soloq

Postat av chocooo den 14 Januari 2013, 22:00
8 kommentarer · 207 träffar
Jag blir så sjukt otroligt jävla trött på solo queue.
HÄLFTEN av gamesen går typ att carrya. Du måste ju spela jävlart 1000 rankeds för att få din riktiga rating.

Man hamnar med retards som countrar folk genom skitiga countersidor, sen kan de inte spela champsen och feedar.

Hur som helst, jag förstår alla jävla tomtar på fragbite som hatar soloqueue. Sen sitter folk och konstant whinar på andra, även om de är dom själv som gör fel.

Jag har gått ner från 1600 något till snart 1500 precis. Mitt "smurf"(var på 1200, och gick upp så det är inte mycket utav smurf nåmer.) acc ligger på 1650 rating och jag har vunnit 8a raka, och varit feedad alla games.

På mitt main har jag gått ner snart 100 rating i sträck. Jag stöttar inte elo hell och tror verkligen inte att de finns, men vad är de för sorkar man spelar med. Overextendar och wardar inte lanen. Folk som vägrar spela support och pickar en redan pickad lane.

Disk: Vad fan tycker ni om soloQ?

MVH en arg Chocooo.

Förlåt för tråden dock, är bara lite arg just nu, haha.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..