Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nazisterna döda bara 1 miljon judar

Postat av Låst konto 244092 den 14 Januari 2013, 17:41
175 kommentarer · 2 583 träffar
Ja. Vet inte vad som är rätt eller fel va. Därför jag gör en tråd.
Men snacka med en gubbe idag och vi samtalade med varandra och jag fråga vad han gjorde igår. Och han hade kollat tv. Sen kom vi in på att han såg en dokumentär om att nazisterna bara döda 1 miljon judar knappt och inte 6 miljoner som det sägs.

Man gasade inte heller judar. Utan dessa så kallade "gasrum" var där dom fick vara när man klippte av deras hår etc. Det folk tog av var någon sjukdom.

I dokumentären nämndes det också att Tyskland blev ju skuldsatta som fan till judarna och i o med det var "6" miljoner judar som dog så blev summan väldigt stor. Tror runt 60 miljarder. Som dom betalar än idag.

Orkar inte leta fram massa bevis och vad forskarna sagt kring denna dokumentären. Så vet ni något och har lite bevis så länka gärna så jag kan lägga till det i tråden :)

Tror du på detta? Att dom inte gasa judarna till döds utan dom dog av sjukdomar? Som Anne Frank t.ex.
Sjukdomen hette Fläcktyfus kom jag på nu. Och det var det som döda judarna. Då 1 miljon och inte 6.

Detta är såklart väldigt förfärligt och så, men rätt ska va rätt? Ja om det nu är rätt.

Tror ni på det jag skrev?

268 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

175 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 175 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..