Hejsan! Jag råkade somna förut från klockan 18-21:00 och nu känner jag mig inte speciellt trött så kommer förmodligen bara få några timmar sömn till inatt men dom där 3 timmarna jag sov på kvällen kommer dom ge något imorgon när jag vaknar?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag har bara två val att komma upp med antingen så ska den pistolen rymma 13skott inte 12 right? Annars är ja helt jävla blind och inte ser vad fillmen går ut på. OCh nej jag spelar inte CS.
meen du :P du skulle ju gått bakom nån låda & laddat.. man har ju koll på hur många skott man wastar utan att kolla :D ja har iallafall reflexer när ja har typ 1 skott kvar att backa å ladda ^^ (grimsare <3)
#0 serriöst? Okej visst fränt hade de varit, men OM jag hade haft 50 skott i min colt hade jag kunant döda HETTON, om jag hade haft 8 skott i en dgl hade jag kunnat döda 1 till varje gång dom kommer den site jag håller..
och sen så är det public, har med en hel del klipp då jag dödar 3 PERS!!!!! på ett magg omfg! ska ja posta? !!!
Nedå :) de va ett surt läge.. och nice done!
keep it up, alltid kul å se sådant här.. gör så man själv blir lite sugen att panga, å ger en anledning till att klicka ner denna tidsfördriv sida!
#12 de är ju fortfarande 1v4 läge då han kanske inte hade ngn m8 i närheten? läget att han skulle kunna ta 4st själv kvarstår ju även om han inte är själv kvar!
Hade kunnat ge en snäll kommentar med "keep it up" eller "nästa gång är han din", men eftersom du postat runt detta klipp i fler trådar helt random så tänker jag fan inte vara snäll.
Du tog tre stycken, första gången?! Det är ingen big deal, hur tror du fragbite skulle se ut om man skapade en tråd för varje gång man plockade tre stycken?!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#3 Du har rätt men jag är sån adhd unge du vet!
och sen så är det public, har med en hel del klipp då jag dödar 3 PERS!!!!! på ett magg omfg! ska ja posta? !!!
Nedå :) de va ett surt läge.. och nice done!
keep it up, alltid kul å se sådant här.. gör så man själv blir lite sugen att panga, å ger en anledning till att klicka ner denna tidsfördriv sida!
Du tog tre stycken, första gången?! Det är ingen big deal, hur tror du fragbite skulle se ut om man skapade en tråd för varje gång man plockade tre stycken?!
VA?