Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bio förjävligt!

Postat av maginac den 8 Januari 2013, 10:22
11 kommentarer · 329 träffar
Hallå!
Var på bio igår och såg Berättelsen om Pi, bra och fin film med mycket känslor - rekommenderas.

Ett par rader bakom oss sitter ett tjejgäng som sitter och skrattar och skojar halva filmen, det är ingen komedi precis utan en vacker film när man kan klämma fram en tår, men filmen förstördes totalt av dessa idioter. De är så jävla mörk så man ser inte var dom sitter riktigt eller hur gamla de är men de börjar kasta godis och jag får en hård jävel i huvudet!

När filmen är slut tittar jag upp för att se vad det är för pack, och det är ett gäng Angereds brudar, vet inte riktigt var dom kommer ifrån men de talar någon form av "ey broshan, plånboken, ska bara låna den!" språk. Kanske ifrån Iran/irak. Knappast att man vågar säga till dem något, då får man väl kniven i sig.

Det blir film hemma i fortsättningen, där behöver jag inte ha hjälm på mig.

SÅ vad gör man i denna situation??? Läste http://www.fragbite.se/?thread ID=1153356 om snubben som fick stryk efter ha sagt till just innan jag gick på bion dessutom.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..