Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ångest skolan

Postat av DaPope den 5 Januari 2013, 03:15
21 kommentarer · 229 träffar
Tjena. Går just nu i gymnasiet på en naturvetenskaplig linje första året.

Jag trodde att det var en riktig pluggskola som var seriös. Men vi får så efterblivna uppgifter och vi ska alltid redovisa dem muntligt eller alltid göra grupparbeten. Det jag var ute efter var liksom undervisning på lektionen, prov och uppsatser.

Jag förstår ju att det är nödvändigt att hålla tal i t.ex svenskan och engelskan. Men att nästan enbart göra grupparbeten och muntliga redovisningar, liksom wtf? Det passar bara inte mig..

Så nu undrar jag fragbite, vad ska jag göra? Finns det skolor som är stenseriösa och bara fokuserar på prov/uppsatser och mer seriösa uppgifter?

Eller vad ska jag göra? Fortsätta på denna skolan i tre år och försöka göra det bästa av det? Det handlar ju trots allt om min utbildning och min framtid.. :/ Kan tillägga att jag har relativt bra betyg (A i några ämnen sen typ B och C.) Men ajg skulle kunna göra sjukt mycket bättre..

Bor i göteborg om det spelar någon roll..

what to do?

27 personer har röstat

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..