×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min bild är jätte mörk HJÄLP !

Postat av Aquilani den 15 April 2005, 19:36
35 kommentarer · 45 träffar
Tja jag behöver verkligen hjälp min bild. Igår var det original på alla bildskärms inställningar och bilden var perfekt

(har en Samsung 957mb) fast nu är det jätte mörkt.

Jag tror det är gamman som spökar och även fast jag ändrar till default så är det ändå mörkt :S


snälla hjälp.


Pappa satt vid datorn idag och typ ändrade något med typ

att han tryckte på något kortkommando typ "alt+b"

eller typ "alt+g" och han tror att det kan varit det som ändrat gamman fast det är bara en ren GISSNING.


men i alla fall hur ska jag göra för att få det till original ?


jag har ändrat så min original skärms-profil är på standard så default inte är som nu men det är ändå jätte mörkt :S


HJÄLP MIG SNÄLLA. Mitt CS är också skit mörkt även fast jag har

brightness 2 , gamma 3


Asså det är skit konstigt.


Allt är mörkt t ex fragbites sidans blåaktiga färg är jätte mörk fast det blir det ju om man ändrar med skärmen men ändå :(

hjälp



EDIT: Powerstrip funkar inte ! det påverkar inte mitt cs blir ändå mörkt !




EDIT2: Jag kan säga det enkelt jag behöver hjälp att fixa min gamma till cs för att de påverkas inte av typ windows gamman för jag vill inte att mitt windows ska va knall vitt för att cs ska vara mindre mörkt för det är så att nu har jag normal gamma/ljusstyrka/kontrast i windows den är typ perfekt men i cs blir den skit mörk och jag har gamma 5, brightness 5 i CS !


Plz help

alltså jag har prövat att ändra allt i nvidia settings och i "Gamma Correction" och båda ligger i egenskaper / inställningar/ avancerat

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..