Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

U.S.A TRiP!

Postat av den0trolige den 4 Januari 2013, 19:33
17 kommentarer · 144 träffar
Tjena! Nu är det så att på tisdag den 8e så sätter jag mig på flyget på väg mot New York där jag ska tillbringa en veckas tid.

Resan kommer till mesta dels att bestå utav shopping men det är ju inte det enda jag vill göra... utan jag vill ju se också och givet är ju Frihetsgudinnan, New Times Square och Central Park. Är också sugen på att se någonting i sammanhang med sport tex. Baseball eller Amerikans fotboll.

När det gäller i shoppingväg så vet jag inte alls vad jag är ute efter, vet däremot att jag vill ha lite jeans och har därför bestämt mig för att besöka _Abercrombie and Fitch_.

Ni som kanske har varit i New York kan väl komma med förslag på sevärda saker och gärna förslag på märken/affärer där de finns shopping.

Orkar inte lägga upp bild på mig så att ni får en glimt utav vad jag klär mig i som kanske skulle kunna underlätta. Därför tar jag bort mitt *PRIVATE* på instagram dom kommande timmarna så att ni kan kika in utifall ni har lusten för det.

INSTAGRAM: roslundo

Tack på förhand!

Har du varit i New York?

13 personer har röstat
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..