1
Gymnasievalet *HJÄLP*
Postat av Stockholm2 den 3 Januari 2013, 21:00
60 kommentarer · 254 träffar
Hej Fragbite! Vet att det finns många goda människor där ute som skulle kunna hjälpa mig.. Jag går ut nian till sommaren och har ingen som helst aning om vilket gymnasium jag ska söka till. Ni som redan har tagit detta steget - jag behöver eran hjälp!
Jag är en kille som älskar att synas och höras och jag är en riktig ledartyp. Jag sportar och tränar mycket på min fritid. Jag har ingen som helst scenskräck och jag älskar att prata och uttrycka mig.
Min mor säger att jag ska ta en Samhälle inriktning Betéende men jag tycker det känns sådär.
För att sammanfatta. Jag måste röra på mig, synas och jag måste få diskutera med folk - dagligen.
Vad tog ni för gymnasium och huruvida passade erat val eran personlighet? Är ni nöjda med erat gymnasieval? Ni får otroligt gärna rekommendera olika gymnasieskolor och linjer!
Skriv gärna också vilka skolor ni gick på och vad ni tyckte om dem..
TACK
/Tacos_27
Jag är en kille som älskar att synas och höras och jag är en riktig ledartyp. Jag sportar och tränar mycket på min fritid. Jag har ingen som helst scenskräck och jag älskar att prata och uttrycka mig.
Min mor säger att jag ska ta en Samhälle inriktning Betéende men jag tycker det känns sådär.
För att sammanfatta. Jag måste röra på mig, synas och jag måste få diskutera med folk - dagligen.
Vad tog ni för gymnasium och huruvida passade erat val eran personlighet? Är ni nöjda med erat gymnasieval? Ni får otroligt gärna rekommendera olika gymnasieskolor och linjer!
Skriv gärna också vilka skolor ni gick på och vad ni tyckte om dem..
TACK
/Tacos_27
Är du nöjd med ditt gymnasieval?
60 personer har röstat