Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Säg något skönt PC-spel

Postat av Låst konto 244092 den 3 Januari 2013, 17:56
30 kommentarer · 439 träffar
Hejhej. Är sugen på något skönt spel man kan chilla med lite då och då. Kollat upp lite olika spel men vet inte riktigt vad man är sugen på.

Minecraft är jag egentligen sugen på som fan, skoj att minea, bygga osv, men jag är fan sämst på att bygga så orkar inte, kan knappt göra ett tak. Så det är inte så skoj. Då det ända jag kan bygga är hus.

Sen kolla jag upp något spel Terraria eller vad fan det hette, vet att många snackat om det, men ser ju förjävla tråkigt ut.

Sen har vi civilization spelen, men har aldrig spelat något av dom så vet inte riktigt hur man gör, men folk verkar tycka det är skoj, men vet inte varför.

Sen har vi Settlers, säkert likt civilization. Men det harjag inte förstått mig på det heller.

Men dessa spelen verkar skoj, men har inte snackat med någon precis om spelen, så har inte hört någon åsikt.
Så har du någon åsikt om spelen jag nämnt. Så skriv gärna lite om dom och varför dom är bra/dåliga.

Annars kom med andra förslag på några sköna spel. :) God fortsättning!

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..