1
Snoret tar aldrig slut..
Postat av adondo den 2 Januari 2013, 22:19
14 kommentarer · 12 419 träffar
God kväll, nu när jag varit snorig som få sedan nyårsafton har jag fan fått nog. Snoret täpper till rejält, får huvudvärk och det vara fortsätter att vara ett helvete. Jag har testat detta: Otrivin nässpray menthol, annan nässpray, saltvattenlösning som finns att köpa på apotek, hemmagjord saltvattenlösning, rinexin, snyta mig en miljon jävla gånger, och tagit promenader i det svala klimatet.
Det tar aldrig slut. Blir så sjukt lack. Det sitter inte bara i näsan utan halsen torteras också grovt. Har varit svårt att få bra sömn då jag vaknar av att jag inte kan andas pga. tilltäppning. Kan tillägga att jag även är extremt känslig för kvalster.
Då är min fråga till er kära läkare, vad fan ska jag ta mig till?! Pallar verkligen inte detta. Finns nog inget värre än förkylning...
Ta hand om er kära fragbitare... undvik att bli kalla, ta hellre på mössan och förstör din störtcoola frisyr för att undvika detta helvete.
På återseende....
mvh adondo
Det tar aldrig slut. Blir så sjukt lack. Det sitter inte bara i näsan utan halsen torteras också grovt. Har varit svårt att få bra sömn då jag vaknar av att jag inte kan andas pga. tilltäppning. Kan tillägga att jag även är extremt känslig för kvalster.
Då är min fråga till er kära läkare, vad fan ska jag ta mig till?! Pallar verkligen inte detta. Finns nog inget värre än förkylning...
Ta hand om er kära fragbitare... undvik att bli kalla, ta hellre på mössan och förstör din störtcoola frisyr för att undvika detta helvete.
På återseende....
mvh adondo