Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Köpa Instagram Followers

Postat av eml den 2 Januari 2013, 17:00
45 kommentarer · 12 800 träffar
Hola Fragbite!

Säger redan nu att jag gör detta "experiment" för att titta om det verkligen fungerar.

Jag hörde det först från den galne "media ikonen" Kjell Eriksson som gästade TGIFB för några veckor sedan. Kjell rekommenderade denna hemsida som faktiskt fungerade för honom, och köpa åt en kompis åt honom. Som fick 35k nya följare på hans twitter konto utan att han visste något. seoclerks.com som Kjell använde sig till för att köpa följarna.

Så jag tänkte göra det samma, både till mig och till en polare som jag ville skoja med och höra hans reaktion.

Och ville testa samma sak om det verkligen fungerar.

Så tänkte testa om det går som han säger och som många andra säger att det går att köpa followers på instagram för knappt en hundring.

Tex 15000 följare för $9

Så jag tänkte att det är ju inte hela världen om man blir blåst på 70kr.

Så min fråga till er, är vad ni använder mest nu för tiden? Facebook eller Instagram. Och om någon testat på detta med att köpa followers till sitt konto, och testat om det fungerar?
Föregående tråd
Nästa tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..