Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ddosad, hyr bytar jag ip?

Postat av 123fgfg den 31 December 2012, 01:19
44 kommentarer · 902 träffar
Hejsan! Min lillebror som lirar minecraft blev vän med ngt engelskt översittarsvin igår på skype.(Han begriper inte bättre har skällt ut honom redan). Så lirade de har två minecraft tillsammans så blev de ovänner och den här engelskmannen ddosar då vårt internet, genom hans skype så han kan se ip adressen eller hur det funkar. Hursomhelst så har han ddosat oss ett par gånger nu. Internet försvinner i typ 1 minut. Vet att det är en ddos attack för det har aldrig hänt innan, och vi har en stabi lina.

Googlade då runt hur man ändrar sin ip adress. Följde ngn guide och skrev cmd i kör och ipconfig/release. Sedan skulle man ha sitt modem/router avstängt i 1h sen sätta igång igen(inklusive ens dator). Följde då detta och satte igång datorerna igen. Internet funkar och tror vi har ny ip adress inte helt 100 dock. Problemet är dock att våra telefoner inte funkar nu. Vet någon hur jag får de att fungera igen? (Hemtelefonerna altså).

ty. btw vet att min styckeindelning suger. Men YOLO liksom? xddxdxdxdx jk men help pls :)

EDIT: ser nu när jag läste igenom tråden att min svenska suger. Men aa ni får leva med det för är trött

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..