Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dexter *spolier* :/

Postat av Låst konto 244092 den 30 December 2012, 04:51
26 kommentarer · 672 träffar
Hej, har nyss sett klart dexter säsong 4. Ni som inte har kommit till säsong 4 bör inte läsa texten nedan!

Jo jag lever mig in väldigt mycket i serier, ibland så man vill bara hoppa in och leva som dom gör.
Har sett en massa serier och den jag är på nu är Dexter.
Den är sjukt bra och har verkligen levt mig in i seren. Kollat konstant hela jul-veckan från jag vaknar till tidigt på morgonen därpå.

Men i alla fall. Om serien nu.

Jag gillar Dexter skarpt som karaktär och hoppas verkligen han klarar att leva ett bra liv. Han har träffat en väldigt söt trevlig tjej vid namn Rita. Trodde först det bara var halvdant men han fick verkligen känslor för henne och kompenserade mellan jobb, dödandet och henne.
Dom bildade familj och allt var frid och fröjd. Jag hoppades på detta så in i helvete, att Dexter skulle bli bättre, att han skulle ha kvar Rita och inte vara otrogen och skita i henne. Blev riktigt glad när dom flytta in hos varandra och fick en unge.

Rita har betytt och har en väldigt stor roll i serien och mitt hjärta. Det var perfekt. Men sen händer en väldigt dålig sak.

SPOLIER*******

trefaldighetsmördaren (stavning) är på rymmen och tagit reda på var vad Dexter egentligen heter, var han bor osv. Men man tror inte han ska skada hans fru. Dexter söker efter honom och man hoppas innerligt att han får det så familjen blir säker och allt det där.

Dexter får efter ett tag fast på honom och släcker hans liv. Allt känns bra och man kan äntligen se fram mot en ny säsong om hur det går för familjen. Se lyckan och kärleken i deras ögon och hoppet för Dexter att ändras.

Men han kommer hem efter att ha dödat trefaldighetsmödaren och man är lättad. För Dexter ska ju nu till Rita som är iväg för dom ska fira sin smekmånad. Han ringer hennes telefon men den var kvar i huset.
Han går in på toaletten och ser henne död. Dödad av mördaren i badkaret. Bebisen sitter i blodet och hela jag släcks.

Mår jävligt dåligt över detta. Vågar inte gå in på säsong 5 än för vill inte veta hur Dexter mår. Ja jag vet att inte detta är på riktigt, men serien är så förbannat bra och man lever ju sig in i serien så det är inte så konstigt.

Så vad tycker ni om detta? Känner ni som mig?

Hur har säsongen varit hittills? Alla som har sett till säsong 4 kan kommentera vad ni tycker :) Var tvungen att skriva av mig bara. Ha det bra
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..