Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BenQ 24

Postat av NeverSure den 26 December 2012, 18:45
2 kommentarer · 212 träffar
Hej, köpt en bärbar ASUS ROG G75 för några månader sedan för att jag behöver en laptop då jag flyttar med datan rätt mycket. Men nu har vi börjat spela väldigt mycket CS Go och det är svårt med fps på laptop då det känns som jag har hakan i knät när jag spelar :P

Jag tänte att när jag sitter hemma kan jag köra en vanlig setup som förut med stationär (tbord,skärm och mus)

Jag funderade på att köpa BenQ 24" LED XL2420T och var nästan överens med mig själv att beställa men då läste jag på kommentarerna i Linustechtips youtube kanal att man inte kan använda 120HZ igenom HDMI ???? Att det endast går att ha 120hz om man kör DVI ? Sen vare nån som påstod att BenQs skärmar kan få ut 120hz igenom VGA vad är det egentligen som gäller där ?

Jag har endast HDMI på min eller VGA..

Hur är skärmen annars? Jag tittar aldrig på film eller så det är bara pure gibb.

Mvh

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..