Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

näsa i tonåren

Postat av mentorn den 26 December 2012, 01:28
8 kommentarer · 353 träffar
Tjenare Fragbitare! Det är såhär att jag är lite arg på min näsa. Den har fått för sig att svälla upp lite sådär närsomhelst på dagarna, varför? Jag är en 15 år om några ynka månader och har märkt att min näsa sväller upp igenom dagen, främst på morgonen. Jag vet inte om man ska kalla den uppsvälld då det inte gör ont att röra den, den är dock oftast röd som uppsvälld. Konstigt nog så är det bara nästippen som blir uppsvälld, ''näsbron'' har alltid samma storlek. När näsan är uppsvälld blir min hy och näsan lite oljig av något slag. Kan det vara för att jag är tonåring med oren hy? Har lite finnar & pormasker där å där men inte så mycket. Näsan har svällt upp i ungefär 5-6 månader, är jag allergisk? När jag är ute och andas in kall luft så krymper näsan men när jag har suttit inomhus i några timmar så sväller den upp, har det med värme att göra? Näsan är ungefär 4,3cm bred när den är som smalast och 5cm när den är uppsvälld. Bör jag kontakta läkare?

Tacksam för svar! :-))
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..