Tjena, funderar på att tatuera mig inom en snar tid, men behöver verkligen ideér! Så kom gärna med bilder & tips på nice tatueringar! (ska ha den på handleden)
Och snälla fragbite, håll detta på en seriös nivå!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Carpe diem
Amor vincit omnia
Panta rei
Live life to the fullest
Life is what happens while you're busy making other plans
Per aspera ad astra
Only god can judge me
Kom på något du vill skriva. Sen går du till tatuerarn och så plockar han fram olika fonter och lägger till krims krams runt om ifall du vill ha det. Alla texter ser ju ungefär likadana ut så det är ju svårt att motivera någon att JUST DENNA SKA DU GÖRA :)
#10 nåt som är rätt så schysst är ju annars att skriva förnamnet och sen så att det står efternamnet när man vänder på den. Vet inte vad de heter, ganska ovanligt också vad jag vet:)
Eller valfritt citat från Into The Wild;
When you want something in lfe, reach out and grab it
Happines only real when shared
I read somewhere how important it is not necessarily to be strong, but to feel strong
wow, kör ett citat med klass som "carpe diem" du kommer nog vara själv om att ha den texten på kroppen! Jag skulle dock kört på något mer vanligt som "You Only Live Once" eller liknande. Lycka till med din fräna tatuering xD :P-P!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Carpe diem
Amor vincit omnia
Panta rei
Live life to the fullest
Life is what happens while you're busy making other plans
Per aspera ad astra
Only god can judge me
-hur kom du på den idén?
-frågade fragbite, kändes mest personligt
Skrivet med min iPhone
Den här texten besudlar min hud!
Eller valfritt citat från Into The Wild;
When you want something in lfe, reach out and grab it
Happines only real when shared
I read somewhere how important it is not necessarily to be strong, but to feel strong
Det betyder: "Du är vek"
Skrivet med min iPhone
Tips är ju att snacka idéer med tatueraren som ska göra den!