Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Katten är galen, hjälp!

Postat av zuekaal den 24 December 2012, 20:48
21 kommentarer · 309 träffar
Hejsan.

Min katt har börjat blivit lite jobbig nu. Allting började med att min katt bet på sladdar, vilket är ganska normalt för en katt antar jag. Så det jag gjorde var bara att ta henne i nackskinnet och ta bort sladarna. Men nu på senaste tiden har hon börjat bita mig, alla sladar OCH allting hon kan sätta tänderna i. När hon biter mig så blir det oftast blod, varierar i mängder. Ibland tuggar hon även på armen. Vid ett få tal tillfällen har hon även attackerat mitt ansikte.

Jag har provat det mesta för att få henne att sluta, jag har provat att knäppa henne på nosen, sprutat vatten på henne (det mest ineffektiva då jag måste tömma 2-3dl vatten på henne innan hon springer och tvättar sig), provat ställt mig upp då jag har hört att katter blir rädda när de ser någoting större än dem. Jag har även provat dressyr spray. Det jag listat upp har inte funkat hittills. Avliva katten är inget alternativ då jag gillar katten generelt.

Så Fragbitare, har ni några tips att få katten att ge fan i mig och alla sladdar? skulle vara grymt tacksamt då jag har tröttnat på henne.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..