Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

börjar bli sjuk i huve

Postat av krigarn den 20 December 2012, 20:32
15 kommentarer · 247 träffar
hej alla, nu är det så ni får tro jag trollar eller inte, det får ni avgöra sj..

Men det är så att jag har inget jobb, svårt ibland att betala hyran/skyldig massa pengar till skadestånd osv.. Vill inte ha hjälp av min familj för dom har hjälp mig för mkt genom alla tider som gått. Men nu på slutet har jag börja märka att, jag sover bara och då jag inte sover tänker jag bara på göra dumma saker? Som tlx sitta och skriva taskiga saker till mina vänner, skriver till folk jag inte vet vilka dom är att jag ska döda dom osv. vet att det är sjukt, men det händer bara. Jag anser inte att jag är sjuk i huve ? men jag börjar bli orolig att jag kmr göra nåt hemskt snart, tlx göra nån illa ? göra mig sj illa ? Sticka iväg utomlands och typ bara vara ensam ? vill ju inte min familj ska behöva må dåligt över att jag finns, men ibland funderar jag bara på ta mitt liv och berätta att jag lever nog bättre där uppe

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..