Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad skulle du vilja studera? (Högskolan)

Postat av AriGold den 20 December 2012, 00:38
16 kommentarer · 326 träffar
Hej alla intellektuella fragbiters(?)!

Ni som ska söka: Vilket program går ni på just nu och vilket skulle ni vilja söka in till (vilken högskola ni helst prioriterar, är också värt att nämnas).

Ni som har sökt och är antagna: Vilket program har du blivit antagen på, hur är programmet, var det ditt första val?

"Varför lägger du upp en tråd om detta", tänker ni? Jo, det är så här att jag behöver faktiskt inspiration. Det finns massvis med intressanta program där ute, både de som jag känner till, och möjligtvis de jag inte har någon aning om.

Jag vet att det finns olika sidor så som "studentum" m.fl, som kan ge mig precis vilken information som helst. Men det vore lite mer intressant att få höra de ökanda programen men också både om nackdelar och fördelar med programen.

Jag tror inte jag är ensam om det heller, för den delen. Så detta blir på ett sätt kanske blir "Fragbites studievägledning" eller dylikt.

Själv går jag naturvetenskapsprogrammet inriktning flygteknik. Jag har insett att flygindustrin inte är området jag vill etablera mig inom. Därför har jag tänkt väldigt mycket på Biomedicinprogrammet på Karolinska eller. Civilingenjörsutb i design och produktframtagning

Dock så vill jag ha en lite tydligare bild av alternativen som finns där ute, så kör på!

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..